سفارش تبلیغ
صبا ویژن
headhotme
هنگام فتنه چون شتر دو ساله باش نه پشتى تا سوارش شوند و نه پستانى تا شیرش دوشند چنان زى که در تو طمع نبندند . [نهج البلاغه]

نوشته شده توسط:   جوادتوکلی  

جمعه 87 مهر 5  12:54 عصر
بازی زیبا و جذاب Action Ball
دسته: اکشن   تعداد بازدید: 4046


منبع: P30download.com


بازی زیبای و جذاب Action Ball، از آن دست بازی هایی می باشد که از آنجایی که در سبک های مختلف و بروی دستگاه های بازی و کامپیوتری مختلفی ارائه شده هر یک از ما در سبک های مختلفی شاید این بازی را تجربه کرده ایم سبک بازی طوری است که شما با هدایت توپ بازی باید موانع را تخریب نمود و در طول بازی جوایز و امکانات بسیار جالبی به شما داده می شود. از نکات بارز این باز گرافیک سه بعدی زیبای این بازی و مراحل مختلف و جوایز جالب در طول بازی می باشد که کاربر را به ادامه بازی تشویق می نماید همچنین این بازی جالب نیاز به نصب نداشته و پس از دریافت بازی براحتی قادر به انجام بازی می باشید.


ادامه مطلب
مصطفی 11:56:16 صبح سه شنبه 2 مهرماه 1387 لینک ثابت 

بسته ی ارزشمند نرم افزاری - گرافیکی Adobe Middle East CS3 Pack

دسته: ویرایشگر تصویر , محصولات   تعداد بازدید: 1

 


مجموعه ی نرم افزار های جدید شرکت Adobe با پشتیبانی کامل از زیان فارسی 
مجموعه فوق که کاملترین مجموعه نرم افزار های طراحی با قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی ارائه شده شده توسط شرکت Adobe می باشد، برای اولین بار توسط پی سی دانلود گردآوری و تعدادی از پرکاربرد ترین آن ها جهت دانلود بروی سایت قرار داده شد که با استقبال شدید کابران مواجه گردید و از طرفی تعداد بسیار زیادی از کاربران با ارسال Email خواستار فروش این نرم افزار ها در فروشگاه پی سی دانلود بودند به همین جهت گروه پی سی دانلود تصمیم به ارائه مجموعه ای تحت عنوان Adobe Middle East CS3 Pack گردید. این مجموعه بی نظیر شامل نرم افزار های زیر می باشد:

- Adobe Photoshop CS3 Extended ME
- Adobe Indesign CS3 ME
- Adobe Incopy CS3 ME
- Adobe Illustrator CS3 ME
- Adobe Dreameaver CS3 ME
- Adobe Acrobat CS3 ME

علاوه بر نرم افزار های فوق جعبه ابزاری شامل مجموعه ای از فونت های استاندارد فارسی و منتخبی از فونت های زیبای انگلیسی جهت استفاده در نرم افزار های فوق بعلاوه مجموعه ای گلچین از زیباترین Brush, Style, Action, Pattern, Shape, Garadient, Texture ها جهت کاربران فتوشاپ و دو مجموعه فایل وکتور-Vector جهت کاربران نرم افزار های Photoshop و Illustrator ارائه شده است.


ادامه مطلب
مصطفی 0:17:39 بعدازظهر یکشنبه 21 مردادماه 1386 لینک ثابت 


 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
دوشنبه 103 اردیبهشت 17
امروز:   13 بازدید
دیروز:   0  بازدید
فهرست
پیوندهای روزانه
آشنایی با من
لوگوی خودم
headhotme
اوقات شرعی
اشتراک
 
طراح قالب
www.parsiblog.com